Julafton Med Mange

Idag spelade mina tjejer sista matchen för i år, och det innebär att jag nu har jullov från handbollen ända fram till 4:e januari då vi drar igång igen. Ska faktiskt bli skönt med lite jullov, även om det är väldigt roligt så blir det alldeles för mycket åkande fram och tillbaka..

Efter matchen åkte vi hem till en tjej i laget och hade lagmys/julavslutning. Käkade tacos och fick blommor och lite paket, sen åkte jag hem till mej och pyntade granen :) Minst lika sned som förra året blev den, men den är fortfarande otroligt tjusig! ;p

Eftersom granen redan nu är pyntad och alla klappar är inslagna, så bestämde vi oss för att fira lite jul redan ikväll. Sagt och gjort; tomteluvan åkte på och vi bytte paket och drack julmust. Mysigt! Och precis som jag trodde innan så blev jag även i år mycket bortskämd av min goding. Han är fenomenal på det där med presenter alltså! ♥

 


Kommentarer
Postat av: Katherine

Men har du pyntat granen redan jossan:p

2009-12-20 @ 10:33:32
URL: http://knattiz.blogg.se/
Postat av: Jossan

Japp, tidigt ute i år :p Vet att det låter lite konstigt och att det bryter mot ALLA principer i världen, men det fick bli så eftersom Mange åker redan idag :(

2009-12-20 @ 11:15:12
URL: http://piggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0