Julpost 2007..?!

Idag är det en lite mer positiv tisdag än vad det var för två veckor sen. För att spä på mitt goda humör ännu mer så tog jag mej lite ledigt från skrivandet (pluggar ändå bättre på kvällarna, känns det som) och gick ner på stan en sväng. Är inte helt färdig med årets julklappar än, men idag fick jag tag på lite av det jag skulle ia iaf :)

Köpte också frimärken till mina julkort, men när jag kom hem och klistrade på dem så upptäckte jag att det står "julpost 2007" på dem... hmm! Kändes inte alls så uppdaterad av Konsum MittiCity, men men.. Får hoppas att de kommet fram hur som helst :p

Nu bär det snart av på handbollsträning för min del, sen ska kvällen spenderas hemma hos Mange med lite filmmys. Trevligt värre, med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0