Lite Uttråkad

Åter igen en ledig dag som känns jäkligt onödig.. Jag är van att ha grejer att göra hela tiden, och jag ska erkänna att jag ibland längtar efter att bara få va själv och inte göra nånting. Men när jag är ledig flera dagar och kvällar i rad och lyckas gå om alla andra (som fortfarande jobbar eller är upptagna med annat) så börjar det faktiskt bli lite tråkigt och kännas lite meningslöst att va ledig. Eller inte meningslöst, men lite "onödigt", om ni fattar.. Försökte tvinga mej själv att sova så länge som möjligt imorse men klockan 09.00 gick jag iaf upp och tröstade mej med att "jaja, idag har jag ju faktiskt planer. Om 8 timmar ska vi ju faktiskt iväg och handla". Alltid något att se fram emot :p

Igår var iaf en mysig dag. Jag och Teta tog en sväng på stan och firade sen lite för sen jul. Hon var ju i London över julen så vi fick julmysa såhär i efterhand istället :) Sen hängde vi med Kejtrin till Bergvik en sväng, innan det var soffan som gällde för min del. Mitt internet fungerade inte under kvällen, och Elin fick andra planer än beräknat så när klockan närmade sej halv elva och jag spenderat över 5 timmar själv i soffan beslöt jag mej för att gå ut och ta en liten promme och få lite luft. Efter att ha  blivit uppraggad av en man i 50årsåldern och fått erbjudande om att få följa med honom hem beslöt jag mej för att min kvällspromenad var över.

Idag ska jag ta tag i projekt rensa ur garderoben och pynta av granen. Sen måste jag ju faktiskt laga mat också. Vet inte hur jag ska hinna med allt... ;p

Fint så länge det varar.. Inte lika fint när det rasar

barr till höger och vänster.. :/


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, tack för tipset! :D Jag gillar såna spel men får väl höra med min käre sambo först. ;) Vi tänkte fixa några spel till nyår och då passar ju det, tycker jag ialla fall. :D

2009-12-28 @ 13:52:56
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: Teresia

Haha men ååh, Joss! Varför nappade du inte på 50 taggaren för?!;p

2009-12-28 @ 15:53:58
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0