Luftslottet Som Sprängdes

Efter min handboll igår så styrde jag, Elin, Kricke och Maria våra steg mot biografen här i stan för att se den sista filmen i Millenium-trion. Hade höga förväntningar på även denna film och den var som väntat riktigt, riktigt bra. Jag älskar både böckerna och filmerna :) För en gångs skull så känns det som att filmerna håller måttet, även om det såklart fattas en del från böckerna, annars brukar ju böckerna alltid vara så mycket bättre än filmen som kommer efter.

Idag blev det en trip till IKEA och sen storhandlingWillys. Jag var ju lite skeptiskt till detta, eftersom det känns som man går och är otrogen mot allas vårt kära ICA MAXI, men jag har superdåligt med pengar så va gör man inte... Och efter ett tag så började jag hitta så smått där inne, och 100 minuter senare kom jag ut därifrån med 700 kr mindre på kortet men ändå 4 matkassar rikare :)

Nu blir det nachotallrik till lunch så får vi se vad som hinns göra här hemma innan det är dags att ge sej ut på kvällens bravader. Julbord står på schemat och trots att det är heeeeeeelt emot mina princiiiiiper att äta julmat såhär tidigt så ska det faktiskt bli riktigt smarrigt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0