Morgon-Promme

Idag började jag och Mange dagen med en långpromenad. Vi va tillochmed så duktiga så vi ställde klockan för att komma upp och kunna gå tidigt. Det ni! Det var kallt och lite så där frostigt, hur mysigt som helst faktiskt att se hur solen gick upp och det ljusnade allt eftersom :) Haha, med risk för att låta en smula töntig, men det var supermysigt faktiskt.. Synn bara att man inte får tummen ur och gör det oftare. Vad har man att förlora, liksom?

Sen har dagen fortsatt med plugg och handboll. Jag gjorde spaghetti och köttfärssås som faktiskt var rätt gott. Synn bara att den antagligen kommer va skitäcklig att värma, precis som vanligt.. Aja, vem vet. Det kanske är denna gång som matlådorna för första gången kommer va lika smarriga som när det är nygjort, vem vet ;p Tråkigt att jag ska ha så svårt för matlådor.. och dyrt! :p vet inte vad det är, om jag är ovan eller bara allmänt bortskämd, men jag har ju väldigt svårt för att värma mat alltså... bläää :(

Nu ska jag plugga bara liiiiiite till, sen blir det TV-mys. Skön onsdag på er!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe, det är precis samma för mig och Johan med matlådor. Och varje gång säger vi att vi ska skärpa oss men det blir aldrig så. :S Hehe.

2009-12-02 @ 21:49:13
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: Katherine

Matlådor är gott=)

2009-12-03 @ 13:28:38
URL: http://knattiz.blogg.se/
Postat av: Mamman

Har du ärvt den egenskapen också? Hm...

Tack för besöket idag, mysigt att umgås lite. pok

2009-12-03 @ 21:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0