Promme Med Ankan

Bara tio minuter efter att jag skrivit förra inlägget så ringde Annica och frågade om jag ville ta en promenix med henne. Vet inte om hon läst vad jag skrev eller inte, men bra tajming var det iaf hur som helst :) Det var ganska kallt ute (skulle ha tagit mössa som du sa, Ankan) men väldigt vitt och fint!

Nu håller jag på att fixar dagens mat, det får bli fläskpannkaka med julskinka istället för bacon/fläsk som man brukar ha i. Känner mej asnöjd och duktig som tar tillvara på rester, precis som man ska göra. Bara att hoppas på att det blir lika gott som vanligt; fläskpannkaka har blivit lite av min specialitet den här hösten. Aja, äckligt kan det ju knappast bli och skulle det va nåt fel så är det bara att dränka det i lingonsylt.. mmmm!!!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0