7 Minuters Plugg

Hur tråkig kan en text kännas egentligen? Vi har som uppgift att läsa en avhandling "med pennan i hand", och efter att jag  nu läst i ca 7 minuter så har jag redan tröttnat. Bara att den ligger som pdf-fil på datorn (eller va de heter) gör ju att det blir extra segt att läsa den. Iförsej är det billigare än att behöva köpa allt, så de är ju bra, men ändå. Det tar liksom aldrig slut, man får scrolla upp och läsa om.. suck. Försökte göra det hela lite roligare genom att höra med Maria om vi inte skulle ta och läsa tillsammans men hon skulle tyvärr hem så det gick ju inte. Dubbelsuck. Jag kommer helt enkelt inte undan utan får nog ägna den här dagen till att försöka plöja igenom texten själv. Jag lär ju överleva, men ändå. Det är tråååååkigt :p



Idag ska fina Mickis
 operera sig också,
hoppas det går bra,
 vännen!

Kommentarer
Postat av: undrar

ska ho fixa tuttera?

2009-02-18 @ 20:41:12
Postat av: Mikaela

oj varför ska hon opereras:(??

2009-02-20 @ 20:40:05
URL: http://mikaelac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0