Dags Att Åka Till Morfar

Efter en stor gröttallrik, ett glas juice och två mackor sitter jag nu här och är väldigt mätt efter frukosten. Men det gäller att ladda upp, för idag ska jag åka till morfar och hjälpa honom med städningen. Inte helt jättekul men inte helt jättetråkigt heller. Lika bra att göra nåt när man ändå är ledig, va ju här hemma nästan hela dagen igår och hade tråkigt. Iförsej fick jag ju en del gjort, men det blir tråkigt i längden att inte göra nåt speciellt...

Får ta med träningsväskan till morfar också för jag lär inte hinna hem hit emellan utan måste nog gå direkt till träningen. Har inte så ont i halsen idag utan hostar mest så nu kan jag nog träna utan problem :)

Hoppas alla får en skön torsdag!

Kommentarer
Postat av: knattiz

Hoppas du inte ar allt for sjuk gumman:( Krams

2009-02-12 @ 16:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0