Dags För Lite Stretching?

Åter igen en ganska jobbig torsdags-träning med mycket spring. Kände faktiskt när jag gick upp för trappan hem från Elin nyss att jag var lite halvstel i benen.. är det dags att återuppta stretchingen tro? Börjar jag bli lite till åren? Konstigt egentligen, det blir att man slarvar så med att stretscha efter träningen, hade jag varit på ett spinning-pass eller nåt sånt så känns det ju mer självklart liksom.

Men jag kanske inte ska klaga på stelheten osv, för jag har det rätt bra ändå. När jag kom hem från träningen var det bara att slänga sej i duschen, sen skynda ner till grannen där hon väntade med supergod smoothie. Mums! Nu ska jag iaf lägga mej och sova tror jag bestämt, har ju föreläsning imorrn. Ja, ni läste rätt, skola imorrn med.. 3 dagar i rad! Hoppas ni höll i er hårt när ni läste det så ni inte ramlade av stolen ;p

Imorrn väntar klassfest också; får väl se om det blir lika livat som sist..!



Puss gonatt nu, alles!

Kommentarer
Postat av: Knattiz

shit.. värsta pluggisen ju. Är i skolan jämt nu. Imponerande=)

2009-02-05 @ 23:19:31
URL: http://knattiz.blogg.se/
Postat av: E

Jaaa ÅH vad jag är tänd på en vinst!!!

Känner att också i benen, haha.. Vaderna smärtade rejält efter dom där "spänst-hoppen" som kanske inte blev så spänstiga, haha :D



Ok, då ses vi på lördag! Heja oss! Kram

2009-02-05 @ 23:26:01
URL: http://eeehlin.blogg.se/
Postat av: Maria

Undra hur många dagar man kan gå i skolan i sträck utan att bli utbränd ;)

2009-02-06 @ 07:33:25
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund
Postat av: Mamma

Spännande med brynen du. Hur lång tid kan det ta tro? Jag tänkte sluta 3 o ta svängen förbi stan idag o det vore ju kul att inspektera, men då kanske du redan gått hem??? Ha en bra dag,

pok

2009-02-06 @ 08:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0