Damm Damm Damm

Hur fint var det inte imorse när det var dags att gå till skolan? Och hur fint fortsatte det inte att vara sen under dan? När jag kom hem från skolan ville jag nästan fortsätta stanna kvar utomhus, fast det var väldigt kallt förstås.. Det enda negativa med att solen sken i så fint var att jag såg allt damm extra tydligt när jag kom innanför dörren.. okej att jag inte dammar varje dag, men vad är det med damm och tv-bänkar?! Shit va dammigt de blir fort! Bara så ni vet ;p Nej men faktiskt, just tv-bänken blir verkligen skitdammig på nån dag bara och det är jävligt drygt kan jag tycka. Att springa runt och damma hela tiden är ju inte direkt det roligaste jag vet.. Aja får väl ta ett varv nu med trasan innan det är dags att gå till bussen.

Ikväll går jag direkt hem till Katherine efter träningen, hon åker ju till Thailand imorrn så vi ska hänga hos henne en sväng ikväll och säga hejdå. Vet inte hur vi ska klara oss här hemma utan henne, det kommer ju onekligen bli tomt och lite tystare ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0