Förlovning!

Svenska tidningar, och säkert andra länders också, brukar ju vara expert på att spekulera och överdriva men nu verkar det ju vara sant och officiellt: Vår lilla kronprinsessa och hennes Daniel har förlovat sej. Kul, kul, grattis till dem! (För jag antar att de också läser min blogg, så det är väl lika bra att säga grattis här ^^)

Jag förstår att det är en stor grej och att journalister kommer vara som tokiga i nån vecka nu men hoppas att de får va ifred lite mer sen igen. Dels verkar varken Vickan (jo, vi är Vickan med varann..) eller Daniel vara alltför glada i att befinna sej i rampljuset, dels så är det ju över ett år kvar innan de ska gifta sej verkar det som.

Nu ska jag äta mellis, sen bär det av till bussen och dagens handboll :)



Kommentarer
Postat av: Emma

På det viset. :) Kollar hemsidan ibland men måste göra det till en vana. Hehe. Kramis.

2009-02-24 @ 15:32:11
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0