"Fröken Lek" Är Mitt Mellannamn ^^

Så var man hemma igen efter en dag fylld med massa olika lekar, de flesta var alldeles nya för mej. Jag överlevde dagen och de flesta var riktigt bra och roliga :) Imorrn blir det nästan lika många till som ska lekas! Nu kurrar min mage, men det har börjat lukta mat så nu är det förhoppningsvis inte så lång tid kvar tills den är klar, gott. Blir klyftpotatis och kött, mums! Har också hunnit städa och plocka lite i köket och diska (trots att jag har diskmaskin så väntade ett helt berg på mej när jag kom hem) så jag känner mej nästan lite huslig faktiskt.

Nu ska det dukas!



Hemma och skitnöjd över
att jag klarade av ALLA lekar.
Och ja, det ÄR snart dags att
plocka mina ögonbryn...
fredag it is ;D

Kommentarer
Postat av: Katherine

Mm precis. Hellre ångra sig att man gjort nåt än ångra sig att man inte gjorde nåt. Så ska ja börja tänka nu iaf=)

2009-02-04 @ 18:31:46
URL: http://knattiz.blogg.se/
Postat av: Emma

Mm, vet inte varför det är så. :( Vill ju verkligen va med och träna. Men men, Jepp. Det va därför. Började krångla på en gång.

Jepp, måndag ses vi. :) Kramis.

2009-02-05 @ 08:07:27
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: Anonym

puss på dig! ha en skön kväll!!

2009-02-05 @ 17:17:35
Postat av: E

Hej!

Du vad sa vi för tid till samlingen nu igen? Halv ett? (kvart över 12..) Grossbol?? Och räckte bilarna?

Kramkram, bra tränat, och lekt för den delen!

2009-02-05 @ 20:14:47
URL: http://eeehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0