Ge Mej Ett Bra Program, Tack!

Jag hatar att va hemma så här mitt på dagen utan att ha nånting speciellt att göra, för det finns verkligen ingenting bra att se på tv:n. Och jaa, det kanske är ett oviktigt I-landsproblem egentligen, men nu är det ändå så här min vardag ser ut och jag kände ändå att jag ville lätta mitt hjärta lite. Trots att jag har ganska många kanaler så är mina alternativ reklam, Ellens talkshow, en debatt från riksdagen och två män som står och pissar.. Inget av alternativen känns direkt upphetsande (Maria, du vet ju att jag stör mej som fan på Ellen) tyvärr.

Men men, får väl se nån film eller lägga mej och sova ett tag eller nåt. Om några timmar ska jag iväg..

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag vet att du egentligen står å tokdansar till Ellen, men vågar inte erkänna det :P

2009-02-17 @ 18:12:39
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0