GlassGlassGlass

Min hals vill ha glass. Och avdankad cola. Men jag har faktiskt både halstabletter och te hemma så det går egentligen ingen nöd på mej. Känner mej inte så illamående idag som igår heller, är mest seg och trött bara. Har varit duktig och städat lite här hemma, eller rensat är nog ett bättre ord. Bra att äntligen få det gjort, har tänkt länge på att jag borde göra det. Tänkte också va ännu mer duktig och ge mej på garderoben, men först ska jag banka kött. Elin har ju lärt mej hur man dubbelpanerar, så nu jävlar ska det göras egna schnitzlar :D

Kommentarer
Postat av: Teresia

Neee inte bli suuuk nu ju! Du får allt pilla i dig massa c-vitaminer och dricka mycket vatten, och vila dig!

Hihi, tack!=) Ja det lönar sig att plugga;p

Ska nog ta tag i lite saker idag också, i just pluggandet..



Mm, jag får ta mig en premiär slurk på cidern på lördag på Herr Ågrens ferre!;p

2009-02-11 @ 12:47:21
URL: http://taaz.blogg.se/
Postat av: Mange

åhh hoppas du mår bättre snart älskling! förlåt om jag smittade dig :( Puss puss puss

2009-02-11 @ 13:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0