Glömsk

Åhh, jag blir så trött på mej själv! Precis innan jag skulle gå och möta upp Elin för att handla lite (behövde mej en liten pluggpaus) så kom jag på att jag måste tvätta. Skyndade mej ner till tvättstugan för att boka en tid inom en snar framtid och fick där syn på att jag redan bokat en tvättid, nämligen onsdagen den 18/2 kl 09-15. Alltså idag. Suck, dubbelsuck och trippelsuck! Aja, bokade ny tid på lördag istället, den måste jag verkligen klara av att komma ihåg :p

Nu ska jag fortsätta vara duktig och plugga i drygt en timme, sen ska jag göra mat. Till Katherines ära (vi saknar dej här hemma vettu!) så har jag köpt fajitas-krydda som hon brukar använda, ska försöka mej på att göra nån slags kyckling-grejjs av det. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Teresia

de e att tur att huvve sitter fast på dig ibland hörru;p

2009-02-18 @ 19:47:26
URL: http://taaz.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaah; "Suck, dubbelsuck och trippelsuck!" NÖRD ;D but that's also why i love you

2009-02-18 @ 22:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0