Grattis Lilla Mormor

Idag skulle min underbara mormor ha fyllt 70 år om hon hade varit frisk och fått leva lite längre på den här jorden.. Nu blev det ju inte så tyvärr och ibland kan man undra hur det hade varit om mormor fortfarande funnits kvar. Hon var min "bästa vän" och jag har önskat så många gånger att hon hade fått vara med när jag och mina kusiner växte upp. Jag vet att hon hade varit stolt över oss alla :)


Jag följde med mamma till kyrkogården där vi mötte upp både moster och morfar. Det var superkallt men vi orkade stanna och säga grattis i några minuter iaf. Som jag och Katherine pratade om förut, många tycker nog att kyrkogårdar är jobbiga och ledsamma, men jag tycker också att det ofta känns  väldigt fint och rofyllt att vara där..

Nu ska jag fixa lunch!

Kommentarer
Postat av: Teresia

Den var göörgo, vägde nog 5 kg mer när jag åkte hem igårkväll, men det var göttans!

2009-02-02 @ 15:58:17
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0