Hängig

Halsen gör ont och ögonlocken bränner. Känner mej inte alls pigg idag, men jag tror dock inte jag har feber. Brukar inte få det så de är nog lugnt :) Hoppas det går över till imorrn, har ingen lust alls att bli sjuk på riktigt.. fast vem har det för övrigt? :p

Var ju och klippte mej idag också, blev "tråkigt" men fräscht. Kunde inte bestämma mej om luggen så den fick bli som den var.. får tänka lite mer på saken! Klippt iaf bara topparna så det syns knappt att jag klippt mej, fast jag tog typ en decimeter.. aja, känns gôtt iaf; man kan dra fingrarna igenom det utan att fastna!

Nu ska jag sminka av mej och gå till sängs. Imorrn som sagt så kommer jag nog va piggare igen :D

Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas du inte blivit sjuk. Ingen bild på nya frisyren? Ha en bra dag. pok

2009-02-11 @ 08:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0