IKEA

Denna tisdag innebar en trip till IKEA för mej, Mange, Maria och Viktor. Jag va i behov av nya galgar och eftersom det kändes så superviktigt så var vi såklart tvugna att åka ut dit, fast jag skulle på tidig träning och vi insåg att det skulle bli lite stressigt. När vi väl kommit fram till IKEA strosa vi lugnt runt där inne; det var sängprovning hit och gosedjurs-mys dit. Maria hann till ochmed testa spänsten lite grann. Trevligt var det, men bråttom fick vi! Vi insåg att det bara var en halvtimme tills ja va tvungen att va hemma, så vi betalade och stressade in på Maxi där jag skulle köpa de sista delarna till mina nya lysrör. Hann hem precis i tid, så jag hann packa och byta om inför träningen. Perfekt! :D


   

Och nu har jag duschat och sett Top Model, nu ska jag nog krypa ner i soffan och se film. Börjar inte förrän klockan ett i skolan imorrn, gött. Hoppas ni andra också har en mysig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0