Låtsas Får Man, Längtar Till Stockholm Gör Man

Så var det fredag igen då och jag började min dag med en promenad hem ifrån mammas lägenhet. Sov nämligen där inatt, Jesper skulle åka till Stockholm idag och då ville jag ha lite hejdå-mys med honom. Var ett tag sen jag träffade bara honom, så det var på tiden. Jesper mannekängade, vi hjälptes åt att packa och jag lekte töntig syster som låtsades att jag också skulle få följa med till Stockholm. "Åh, va kul vi kommer få! När jag är i Stockholm så brukar vi ju gå dit och dit, man kanske skulle prova det där stället denna gång?" osv. Jag tyckte Jesper kollade på mej ibland med lite idiot-förklarande blick, men vadå.. Det var ju aslängesen jag var i Stockholm nu :( Jag vill ju också åka såklart..! Men vem vet, vi kanske får ihop det nån gång framöver så vi också kommer iväg.. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0