Mini Eller Maxi

Igår eftermiddag va vi på hockey som sagt.  Även om inte mitt sällskap var alltför nöjd med matchen och resultatet så är det ju faktiskt rätt kul att se hockey live :) Efter matchen stressade vi till Mongolian och köpte med oss mat hem som vi slängde i oss innan de andra gästerna dök upp.

Det blev trångt både runt och på bordet; det var chips, godis, popcorn, dipp och grönsaker både högt och lågt :) Göttans! Det enda negativa med detta var att inte allt åts upp och därför låg det kvar i mitt kök och frestade mej imorse när jag gick upp. Men men, kvällen var riktigt trevlig och vi spelade "Mini eller Maxi",  ett spel som var lagomt avancerat för oss. Vi hade jättekul, och alla var väl överens om att det antagligen funkar minst lika bra i onyktert tillstånd ;D



Nu ska jag fortsätta se Bridget Jones på 3:an. Jag har antagligen nämnt det förut, men den blir nästan bara roligare och roligare för varje gång jag ser den. Hon är så underbart pinsam!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0