"Oj, Vilka Svåra Ögonbryn Du Har..!"

Japp, det va väl ungefär vad hon som gjorde plockningen sa efter att ha gett sej på mina kära bryn i ett par minuter. Hon gjorde precis samma konstaterande som jag gjort efter alla dessa gånger man kämpat med att få dem någorlunda jämna; de är långa, lockiga och glesa. Men efter att ha plockat, klippt och "trollat" lite som hon sa så tyckte jag faktiskt att hon fick till dem ganska bra. De är jämnare nu än vad de någonsin varit iaf, plus att nu börjar de och slutar där de ska. Hon tyckte också att jag skulle lägga i färg för att få dem att verka liiite jämnare och tätare än vad det gick att få dem. Måste säga att jag blev ganska nöjd, även om det känns väldigt mörkt just nu. Jag vänjer mej nog, det är ju precis samma färg som på håret så det passar ju rätt bra egentligen :)

Svårt att visa resultatet på ett bra sätt, men här är lite bilder iaf. Gör dem små så får ni klicka upp större om ni vill, jag tycker själv att det är lite "äckligt" med närbilder på just ansikte och hud. Behöver jag säga vilka bilder som är före och vilka som är efter? ;p

 
 

Kommentarer
Postat av: Teresia

Jag tyckte det blev tjusigt Joss! Som sagt färgen blir svagare och försvinner ifrån huden som den råkat färga, efter nån dag=)

Ja visst vettu, slog på stort idag!

Kladdkakan vart sjuuukt god!=D

2009-02-06 @ 17:04:27
URL: http://taaz.blogg.se/
Postat av: Maria

Fiiint :)

Ha det så kul ikväll.

Puss å Kram

2009-02-06 @ 17:26:02
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund
Postat av: mamma

Supersnyggt gumman! De passade dig. Pok

2009-02-06 @ 23:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0