Omskärelse

Så var det ny vecka igen då och måndagen är nästan slut. Idag var vi duktiga i gruppen och stannade kvar ända till klockan 15.oo, bra gjort av oss :) Iförsej var inte jag så duktig eftersom jag glömde ta med min dator som jag lovat att göra, men det löste sej (förhoppningsvis... :S) ändå. Imorrn blir det mer skola, då ska vi redovisa våra studiebesök som vi gjorde förra veckan. Resten av veckan, eller iaf en del av den, har jag tänkt ägna åt en skol-text som verkar allt annat än rolig.. Tyvärr ska vi göra en individuell inlämning på den, så det känns inte som nåt jag kan skjuta upp eller "råka glömma bort".. :p

Ser lite på Sex and the city som är på i bakgrunden och de pratar om omskärelse. Charlotte träffar en kille som inte är omskuren och det är värsta hemska grejjen för henne.. vad olika det kan va på olika ställen i världen! Tydligen så är det skitvanligt med omskärelse i USA, det trodde jag faktiskt inte.. bara så ni vet liksom! ^^

Kommentarer
Postat av: preiszan

98% av amerikanarna har jag hört på nått håll, sedär ja! hehe

2009-02-17 @ 11:43:53
URL: http://preiszan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0