"Pimp Our Klubbstuga"

Så va man äntligen hemma efter handbollsmötet! Det var ganska givande idag, men det är ändå drygt att komma hem såhär sent.. Ännu drygare blev det av att gå hem i regnet; nu är jag likblek, snorig och jätteblöt. Tjusigt värre..!

På mötet pratade vi som vanligt om cuper och allt som rör FHKs olika lag, men idag tog vår käre ordförande upp ett viktigt projekt som vi antagligen snart ska sätta igång med. "Pimp our klubbstuga" kallade han det.. ;p Det är så jäkla tråkigt occh slitet där vi är nu men det skulle kunna bli så bra om man fixade till det lite. Och då kan man ha lagfester och andra möten där också, asbra ju. Åh va kul det vore att vara med och fixa! :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

ey, nice pic kompis. eller ska jag säga.. carmen? ;)

2009-02-25 @ 22:40:58
Postat av: Teresia

Ja just de, de kommer jag ihåg att du gjorde i syslöjden! Kommer inte riktigt ihåg färgen bara, men har för mig att den var blå eller så tänker ja helt fel!=p

Haha ja men eller hur, snyggve bilen hade jag idag;p

2009-02-25 @ 23:13:24
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0