Positiva Fredagen

Då var man vaken och klar att gå till skolan för tredje dagen i rad då. Känns helt okej, blir nog en ganska bra föreläsning. Det snöar också men jag tänker inte ens bli irriterad på det, det här ska bli en positiv fredag. Det är fint och kan ju faktiskt vara riktigt mysigt :)

Idag har jag ju bokat tid för ögonbrynsplockning klockan 14.00 också, ä n t l i g e n! Har kännt mej som ett stort vandrande ögonbryn de sista veckorna, har ju inte plockat dem sen nyårsafton... nu hoppas jag bara att det blir så bra som jag förväntat mej för jag har sett fram emot att få använda den här julklappen jättelänge. Aja, det märks helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Min kommentar kom på fel inlägg. Ha en bra dag i snörusket! Puss!

2009-02-06 @ 08:40:45
Postat av: Emma

Det är bättre nu. Gör inte ont hela tiden ialla fall. :)

Jepp, jag jobbar lördag till söndag. :( Vill verkligen inte. Men hade nog inte kunnat va med på matchen ändå. Men lycka till! Vinn nu. :D

2009-02-06 @ 09:48:47
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: Emma

Det är bättre nu. Gör inte ont hela tiden ialla fall. :)

Jepp, jag jobbar lördag till söndag. :( Vill verkligen inte. Men hade nog inte kunnat va med på matchen ändå. Men lycka till! Vinn nu. :D

2009-02-06 @ 09:50:33
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0