Puss!

Idag vill jag ge mina nära&kära en extra stor puss eftersom det är Alla Hjärtans Dag (som om nån nu skulle ha missat det). Jag tycker inte att man måste fira det med massa dyra presenter, men att vara lite extra gullig och omtänksam skadar ju inte. Och man kan ju också passa på att berätta för sin omgivning hur mycket de betyder för en, även om det är minst lika viktigt i vardagen..

Nu har jag iaf varit duktig och pluggat i en timme och snart ska jag fixa gröt. Sen bär det av på handboll, har handboll i flera omgångar idag. Tur att det är i Skåre båda gångerna, för då hinner jag med båda lagen :) Efter handbollen ska vi fira min minsta kusin som fyller 20 år (hur stort är inte det?!) och sen blir det ännu mer mys med Mange. Kan nog bli en bra dag!

Puss!

Kommentarer
Postat av: mange

puss själv!

2009-02-14 @ 16:52:29
URL: http://isochsno.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0