Typiskt Mej

Jaha, nu har jag ju bjudit hem lite folk här på mys&spel, och det verkar som att det dyker upp ett par själar. Trevligt! Iförsej slog det mej igår att jag ju faktiskt inte har några spel att erbjuda, men sånt där löser sej alltid på nåt sätt ;p Typiskt mej bara; bjuder jag hit folk på pizza har jag ingen ugn, bjuder jag hit folk spel har jag inga spel.. när ska jag lära mej att tänka efter lite? ;p

Men innan det är dags för spelmys så ska det tvättas klart och sen är det hockey i LLA som gäller. Mickis skulle också dit, och kanske mamma. I så fall får vi nog skjuts, vilken lyx! Annars tar vi bussen, det gick ju faktiskt bra sist det med.. :)



Såhär glad va Mange
sist vi va på hockey,
hoppas de blir likadant
idag... Det verkar ju inte
som att de kommer
gå så bra idag, men
hoppas kan man ju..

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas ni hade det trevligt igår :)

Nu ska jag, helt omotiverad gå och sälja skor...

Ses imorrn.

Puss

2009-02-22 @ 11:10:42
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0