Upp Och Ner

Denna dagen började ju ganska bra (förutom att jag gärna hade stannat kvar i sängen med Mange ett par timmar längre). Mina stora tjejer spelade riktigt bra imorse och höll på att dänga Bruks. Kul, äntligen börjar de fatta att de är duktiga både framåt och bakåt :) Och eftersom mina små tjejer vann alla sina 12 matcher igår så var jag jättenöjd på handbollsfronten ända till min egen match var färdigspelad idag.. usch va dåligt de gick, va knappt så vi spelade handboll överhuvudtaget.. Jag var jättedålig och det var väl ingen annan heller som va på topp direkt.. tyvärr råkade vi ju möta serieledarna också, så siffrorna va väl inte så super-roliga att titta på.. suck. Varför blir det sådär, innan vet vi ju precis va vi ska göra men det skiter sej liksom på match.. suck. Aja, nästa gång går det säkert bättre.. förhoppningsvis. Sämre lär det ju inte gå ;p

Det dåliga humöret höll väl i sej hela eftermiddagen och det har inte varit bättre under kvällen heller, av olika anledningar. Jag önskar så att jag kunde trolla och få människor runt omkring mej att må bra. Det förtjänar de att göra!

Nu ska jag sova, imorrn blir nog en bättre dag. Sussa sött



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var mysigt att träffa dig i skolan idag! Hoppas du får en mysig kväll!! ses imorn! PUSS

2009-02-16 @ 20:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0