Upp Som En Sol...

... ner som en pannkaka, eller va säger man? Ja, Elin jag vet att jag är en riktig nörd som svänger mej med de uttryck jag faktiskt gör men du gillar ju mej ändå.. elleeeer? ;D Ialla fall, i slutet av förra veckan så kände jag mej på ett ganska glatt och hoppfullt humör; de nya byxorna passade bra och pluggandet flöt (nästan) på. Erhm, efter en helg med uppehåll från tränandet och massa slarv med maten så kan jag väl inte direkt säga att jag känner mej nöjd.. men men, det känns säkert bättre imorrn. Och det finns ju alltid de som har det värre, min granne ligger ju t.ex. i feber, inte heller så jättekul direkt. Så en krya på dej-puss till henne och gonatt-puss på er andra!


            Så jäkla ful bild på oss egentligen, fast ändå ganska mysig på nåt sätt :) Jaja, som sagt. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0