Vin Ur Plastglas, Såklart!

Hjälp, vad trött jag är! Känner mej helt sleten, fast det var ännu värre förut. Det tar på krafterna att spela match ;p som sagt, man börjar väl bli lite till åren...;p Första halvlek var faktiskt ganska bra men andra vet jag inte vad jag ska säga om.. kanske lika bra att inte säga nåt..! Vi glänser till ibland men vi räcker liksom inte till i 60 minuter. Suck. Men om man ska se det positiva så gör vi mycket mer mål/match nuförtiden och vi har också börjat röra oss mer och hittar varandra bättre. Tur att det hänt nåt iaf!

Även idag hade jag lite egen publik..  Jag passade på att pracka på Mange kameran, kul att ha lite bilder även från "min egen" handboll :)



Klassfesten igår blev lyckad.  Det brukar bli bra drag på oss faktiskt! Kul :) Det lektes en hel del lekar och jag drack vin ur plastglas. Lyxigt värre med andra ord! Sen ville några ut men klockan var så mycket så för mej kändes det lika bra att gå direkt hem till Mange. Skulle ju ändå sova på KRP så det kändes lite onödigt att åka in till stan för en timme liksom. Kvällen var trevlig ändå :)



Nu har jag ganska nyss kommit hem från min, Tetas, Elins och Katherines tjejmys. Det blev både middag och efterrätt, hej va gott det var! :D Nu ska jag bädda i mina ny-rena sängkläder och sen får vi se om jag hinner somna till innan mitt fyllo till pojkvän ramlar in. Sussa sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0