Snart Helg!

Sådär ja, då har man varit duktig och redan kommit igång med dagens pluggandet då. För mej är det faktiskt "redan" eftersom jag brukar ha en förmåga att skjuta upp saker och ting. Men det går segt, efter en timmes läsande känns det inte som jag kommit nånstans. Hoppas Elin snart kommer upp hit och "räddar" mej; även om jag ska fortsätta plugga så blir det såklart lite trevligare att ha henne här att prata med. Det blir det ju alltid!

En positiv sak med morgonen var iaf att jag upptäckte att mina "nya" jeans (köpte dem i mellandagarna men har inte använt dem än) faktiskt passar. Det vore en lögn att påstå att de är de skönaste jeansen jag haft på mej, men det är  heller inte så långt ifrån som jag trodde det skulle va. Perfekt det, för detta innebär att jag i princip har lite kläder hängandes i garderoben som jag nu kan börja använda igen. Kul :)

En annan positiv sak, som Mange påpekade förut, är ju att om jag gör klart det jag ska idag så är det ju faktiskt helg imorrn och då kan jag med gott samvete göra precis vad jag vill utan att känna att "jag måste" och "jag borde". Denna helg kommer bli skön men konstig, för jag har ingen handboll! Senast det hände var väl nån gång vid jul och innan det i höstas tror jag.. vad ska jag hitta på liksom? Okej, hockey är ju inplanerat på lördag eftermiddag, men sen då..? Jag och Mickis pratade på nån form av spel-mys på lördag kväll, det kanske vore nåt.. nån som är sugen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0