2:a Dagen

Har precis vaknat upp till den andra dagen av det nya året och när jag tänker efter så har nog faktiskt året varit väldigt bra hittills. Jag tror minsann 2009 kommer bli ett mycket bra år och igår var vi duktiga och gjorde lax och kycklingfiléér istället för den annars rätt vanligt förekommande pizzan dagen efter kalas. Iförsej så kommer det förekomma pizza ibland även under 2009 utan att det gör nåt, och iförsej är ju kycklingfilé och potatisgratäng minst lika gott som pizza, så det kändes inte som en uppoffring, men ändå  ;p

Igår när jag vaknade så smet jag ner till Elin för att prata igenom kalaskvällen och när jag kom utanför dörrn så var allt sådär kristall-vitt, kallt och solen sken. Jättefint! Som sagt, det blir nog ett bra år ändå :)


Första kortet 2009,
trött, sliten men glaaad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0