Årets Första Utgång

Japp, ikväll är det dags för årets första utgång, ialla fall här i Karlstad. Om man inte räknar vår spontantrip till Norrköping för ett par veckor sen så har ju jag och my crew legat lite lågt på sistone, men ikväll är det återigen dags att slå på party-humöret och dansa loss lite på lokal, som det så vackert kan heta. Kommer bli tokkul tror jag, är riktigt sugen :)

Och för en gångs skull så har jag faktiskt ett par olika kläd-alternativ, hur ska detta gå? Jag är ju van att inte veta vad jag ska ha på mej, men av motsatt anledning; alltså att man inte har nånting att ha på sej. Men det ska nog lösa sej, kul att ha lite olika förslag :) Bara jag kan bestämma mej och inte velar för mycket; mitt andra problem ( förutom kläderna) brukar ju va att jag är väldigt väldigt dryg när jag gör mej i ordning.. Alltså, rent tidsmässigt så är jag ju snabb som tusan men jag är ju så dryg emellanåt.. Det tar så lång tid för mej helt enkelt att göra sakerna, att få tummen ur och BÖRJA göra sakerna! Illa! Men jag har 3 timmar på mej innan jag ska va klar, och det har jag bestämt att jag ska klara! ;p

Kommentarer
Postat av: E

fasen Jossan, jag tror det råkar bli lite utgång för mig med.. Men jag har ätit noblesse så det ska nog gå bra imårrn ändå :D

2009-01-24 @ 15:33:35
URL: http://eeehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0