Att Lägga Märke Till Små Saker

Min pojkvän är ta mej tusan väldigt duktig på att lägga märke till detaljer och komma ihåg saker och sånt uppskattas verkligen! Inte alltid det är så, speciellt inte från killarnas sida om jag får vara lite fördomsfull. Som när vi bytte julklappar och jag fick en Cosmopolitan-prenumenation av honom och jag frågade hur han kunde veta att jag gillade den tidningen (eftersom jag inte läst den med honom nån gång). "Jo, men vadå, det sa du ju i affären en gång när vi var och handlade". Eller som när jag fick ett fotbad för att jag sa en gång att det vore så skönt att ha hemma. Jag har inte ens tänkt tanken att man kan köpa ett sånt själv på riktigt, men det var så uppskattat!

Eller som nu när jag fick ett sms om att de är i "lilleputt-landet" i Sagan om ringen-filmen som de visar nu på fyran. Tänk att han kom ihåg att jag sa nån gång att jag tyckte det var så mysigt!

Mange, du är verkligen omtänksam.. tack för att du är så snäll mot mej! Det verkar ju som om du tillochmed orkar lyssna på allt babbel jag slänger ur mej till höger och vänster ;)


Kommentarer
Postat av: Teresia

Haha Mange har snott min nya kortpose, damn it!

Hm eller är det jag som har snott den ifrån honom?;P

2009-01-04 @ 13:27:38
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0