Åttlingar..!

Herregud, en kvinna i USA (jag tror det var USA iaf) har fått åttlingar nyss. ÅTTLINGAR liksom, snacka om att livet förändras efter att man fått barn..! Med åtta barn lär man ju inte hinna göra nåt annat än att amma och byta blöjor.. kan man ens bo kvar i samma hus?! Hur har man råd att ha åtta barn? :P Men det är klart, fallet är ju ganska uppmärksammat och de lär väl få gratis-grejjer och bidrag från höger och vänster.. men ändå. Jaja, jag hoppas bara att hon har en kille/man som finns med i bilden och hjälper till lite, snacka om tidskrävande :P Och hur får det ens plats åtta stycken små barn i magen samtidigt? Häftigt fast läskigt på samma gång!

Kommentarer
Postat av: Carl

Barnen är jättesmå när dom är i magen. Det är deras hemlighet för att få plats så många i taget!

Dom är läskigt påhittiga.



Sen tror jag man får sjuka bidrag för att ha snorigt många barn också. Nåt att satsa på om man inte vill jobba.

2009-01-28 @ 01:42:32
URL: http://sponsoredbydestiny.blogg.se/
Postat av: Carl

Barnen är jättesmå när dom är i magen. Det är deras hemlighet för att få plats så många i taget!

Dom är läskigt påhittiga.



Sen tror jag man får sjuka bidrag för att ha snorigt många barn också. Nåt att satsa på om man inte vill jobba.

2009-01-28 @ 01:43:57
URL: http://sponsoredbydestiny.blogg.se/
Postat av: Carl

Oj ^_^;

2009-01-28 @ 01:45:37
URL: http://sponsoredbydestiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0