Avslutade Meningar

1. Jag har insett att min senaste kyss... var mysig men alldeles för längesen!
2. Jag lyssnar på... mycket blandat. Borde däremot lyssna mer på min magkänsla
3. Jag pratar... alldeles för ofta och för mycket om saker utan att tänka först
4. Jag tycker om/älskar.. mina nära&kära. Bananer, choklad, lila, handboll, sol, Ben&Jerry. Listan kan göras lång..
5. Min första riktiga kyss... var med min första riktiga pojkvän
6. Jag hatar när folk frågar... "Har du tagit körkort än?" Åååh, hej dåligt samvete..!
7. Min bästa vän... är en person jag aldrig vill behöva va utan
8. Någonstans tänker någon på... saker den personen inte skulle behöva tänka på
9. Kärlek är... jobbigt, svårt, omtumlande och alldeles alldeles underbart!
10. Jag kommer alltid att... vara liiite för kort
11. Jag är hemligt förälskad i... tråkigt svar, men jag är nog inte hemligt förälskad i nån faktiskt
12. Sist jag grät var...Förra året, nämligen nyårsafton. I år ska jag vara glad :)
13. Min mobiltelefon är... den finaste mobilen jag haft, men även den mest störande och irriterande
14. När jag vaknar på morgonen... hoppar jag direkt ur sängen
15. Innan jag går och lägger mej... pysslar jag med lite olika saker. Men allra sist kissar jag
16. Just nu tänker jag på... att det är lite för kallt i min lägenhet just nu
17. Bebisar... är otroligt fina och underbara men jag vill nog inte ha en egen
18. Idag har jag... varit på stan med Mickis och spenderat lite pengar
19. Ikväll har jag... lagat mat, sagt hejdå till Mickis, kramats med Mange
20. Imorgon kommer jag... avsluta min kurs och träna handboll
21. Jag vill verkligen... lyckas med mitt nyårslöfte. Och att min familj ska må så bra de förtjänar!

Kommentarer
Postat av: Katherine

Ja det blev riktigt spännande. Tråkigt bara att inte Skoghall vann:(

2009-01-15 @ 10:58:34
URL: http://knattiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0