En Liten Spontan Road-Trip

Knattiz (knattiz.blogg.se) säger:

du... kan vi inte dra till norrköping om ett par timmar. sådär spontant

Jossan säger:

VA! VADÅ?!

Jossan säger:

är du seriös? hur skulle de gå till?

Jossan säger:

vilka då? hur tar vi oss dit?

Knattiz (knattiz.blogg.se) säger:

ja tänkte kanske du, ja, elin, teta och mickis?

Jossan säger:

de vore ju kul, men de skulle ju aldrig gå... eeeeeeeeellleeeeeeeeer?

Knattiz (knattiz.blogg.se) säger:

mickis har bil... o om inte hon kan så har ju ja.. det kaaaan ju gå..

Knattiz (knattiz.blogg.se) säger:

norrköpingsgrababrna är väl alltid hemma så vi kan bo där?

Jossan säger:

ja jo.. alltså.. ja, jag kan ju ringa och höra..

Jossan säger:

åh fan! de gör vi

Jossan säger:

men då måstej a börja packa typ nu! shit! kul  jag är på

Knattiz (knattiz.blogg.se) säger:

kanon... då åker vi om 2 timmar då

Riktigt såhär gick det inte till, men nästan. För om ett par timmar drar vi nämligen iväg på en liten trip till Norrköping och vi har verkligen försökt vara så spontana som möjligt! Vi HAR varit spontana också, för detta bokade vi in igår och för att vara oss i vårat gäng som gillar att planera så är ju detta väldigt spontant gjort. Det kommer säkert bli en jättekul och minnesvärd kväll, fast jag måste erkänna att jag är liiiite orolig. Som mamma sa, att vi adrig lär oss.. vi utmanar verkligen ödet men denna gång ska ju kanske inte ens de allra törstigaste grabbarna vara med och festa, så det blir nog inga problem. Och blir det problem så är det skitsamma för denna gång är vi inte hemme hos oss! Så jag har med andra ord inget att oroa mej för och ansvara över, skööönt! :)

hejdå på ett dygn, nu ska jag skynda mej att packa och fixa. Detta har jag ju såklart  väntat med så att det skulle bli så spontant som möjligt ;p


Sist vi träffa Norrköpingsgänget
var på midsommar. Kvällen
var kul ända tills det spårade
ur en aning.. ;S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0