Godissugen!

Har varit extra godissugen denna vecka. Det är ju så vissa veckor, men även om man vet varför så är det ju lika tråkigt ändå. Men för att inte tappa motivationen så passade jag på att prova min nyårsklänning när jag ändå fixade lite i garderoben. Och tänka sej, den var inte alls lika tajt nu som på nyår! :) Ska verkligen inte överdriva, den ramlade inte av mej direkt, men att märka att det går åt rätt håll gör ju verkligen en del för humöret. Skönt att veta!

Nu är det dags för lunch känner jag..åt ganska sen frukost eftersom det blev en riktigt lång sovmorgon idag, jag inte vakna förrän posten kom. Ändå har jag hunnit läsa ut en av mina två kursböcker jag ska ha till måndag. Bra gjort av mej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0