Handboll, Handboll, Handboll

Så har man åkt ända till Storfors då och förlorat med 6 mål. Kanske låter som ganska mycket, men för oss är det inte helt åt helvete.. det går åt rätt håll, eller hur Ehlin? ;D Men ska jag vara ärlig så trodde jag nog att det skulle bli ännu jämnare idag, vi hade nog chansen. Och vi gör det bra, stundtals. Ibland är vi så sega så vi nästan fastnar i golvet känns det som.. Aja. Nästa år, då jävvlar :D Kul iaf att mina stora tjejer vann igen idag! 2 poäng till, tackarrrrr! Mina allra minsta vinner ju allt som oftast och nu har mina större tjejer äntligen "fattat" hur duktiga de faktiskt är.. bara jag kvar som ska börja vinna lite ;p Haha, det kanske är så att jag är bättre på att lära ut än att göra det själv.. Och det är ju iförsej ganska bra med tanke på det yrke jag valt!

Kommentarer
Postat av: E

Jaa, ÅH va gärna jag skulle vilja spela den matchen IGEN, för då skulle vi vinna den.. Fan.. men vi närmar oss ju!!! kram o bra spelat!

2009-01-25 @ 23:07:37
URL: http://eeehlin.blogg.se/
Postat av: Emma

Ah. Okej. Men det blir nog en Forshaga tur för mig imorgon istället. Måste in till stan efter jobbet och greja. Men tar du tidigare buss imorgon också? Har för mig att det går en förbi Färjestad vid typ kvart över fem som jag tänkte ta isåna fall? Slutar ju fem. :( Ih, ska bli så kul! :D Kram.

2009-01-26 @ 11:37:51
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: Emma

Ah. Okej. Men det blir nog en Forshaga tur för mig imorgon istället. Måste in till stan efter jobbet och greja. Men tar du tidigare buss imorgon också? Har för mig att det går en förbi Färjestad vid typ kvart över fem som jag tänkte ta isåna fall? Slutar ju fem. :( Ih, ska bli så kul! :D Kram.

2009-01-26 @ 11:38:51
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0