Handbolls-VM

Igår lånade vi mammas bil och åkte ut till Maxi för att  storhandla. Det var på tiden! Och det märktes också att det var längesen eftersom jag slog inhandlingsrekord med ett par hundra.. Vet inte vad andra handlar för, men igår kostade det nästan 1000 kronor och det är mer än vad jag brukar handla för iaf. Men nu har jag iaf en hel del hemma framöver..


Passar bra, för ikväll tänkte jag ha någon form av frukt-orgie här framför handbollen. Sverige möter ju Kroatien ikväll och det kommer antagligen bli jääääkligt jämnt och spännande.. Bara att hålla tummarna, "vi" har ju varit jätteduktiga hittills! Så bra att matchen är senare än vad de andra varit för det innebär att jag hinner hem efter träningen och kan se hela matchen :)

Kommentarer
Postat av: E

Okok, den ska jag se :D



Och föresten, gav du MAdde JO:s nummer?? kramis

2009-01-22 @ 22:49:08
URL: http://eeehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0