Ibland Läser hon Mina Tankar

Precis när jag satte mej i bilen för att få skjuts hem från träningen så ringde Elin till mej och frågade om jag ville titta ner på varma smörgåsar. Tack Gode gud (tack gode Elin!!), med tanke på att jag inte hunnit äta nåt sen lunchen sju timmar tidigare så var jag väldigt hungrig.. Det är faktiskt inte helt fel att bo granne med vännerna ;D

Nu ska jag se klart på Vickan-dokumentären, sen ska tänderna borstas väldigt noga. Med tanke på att jag köpt hem Pepsodent White now så kommer mina tänder fullkomligt blänka i vitt imorrn när jag vaknar.. För det står faktiskt på förpackningen att det är vetenskapligt bevisat (läser man noga så ser man att det är hela 78 st som upplevt en positiv förändring under en kortare tid) och en förpacknings-text ljuger väl aldrig....! Elleeeer? ;)



Kommentarer
Postat av: elin

allt för dig älskade vän ;) kommer du blända mig med ditt leende sen alltså? mer än du gör redan menar jag .... (OH. MY. GOD. you are made in heaven)

2009-01-21 @ 17:49:10
URL: http://preiszan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0