Inte Som Jag Tänkt Mej

Den här fredagskvällen blev inte riktigt som jag tänkt mej, hade ju planerat in att träffa min käre pojkvän som återvänt från norr, men icke. Han har gått och blivit förkyld och har feber och grejjer så det är väl lika bra att hålla sej borta.. var iaf upp dit en sväng förut med mat och tabletter och då passade han på att ge mej en tröja som han köpt åt mej därborta. Så här sitter jag nu i mysig tröja men utan mysig Mange. Tråkigt!

Men det går egentligen ingen nöd på mej för Teta kommer nog hit och håller mej sällskap om en stund. Trevligt, trevligt! Blir väl antagligen att kika lite på Lets Dance skulle jag tro, även om allas vår Blondinbella åkte ut sist så finns det ju fortfarande många att titta på :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0