Jag Slutar Aldrig Att Imponeras...

.. av min käre vän Elin Preisz. Trots att jag umgåtts med henne i typ tio år och borde ha lärt mig vid det här laget, så fortsätter hon att överraska. Idag var jag nerbjuden på schnitzel och mos, tackar tackar sa jag och knallade ner. Blev jätteförvånad när hon tog nåt verktygsliknande och började slå på lite kött som låg på skärbrädet. "Jag sa ju att jag skulle göra schnitzlar" sa hon käckt och började panera. Dubbelpanera tillochmed, tydligen. Herregud, för mej är schnitzlar nåt som ligger i åtta-pack i en ICA-kartong, visste knappt att man "kunde" göra själv. Coolt! Men jag inspekterade noga och dokumenterade hela händelseförloppet så nu inbillar jag mej att jag är lika bra på att göra egna schnitzlar själv :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0