Kommentar-Krångel

Jag gillar när blogg.se krånglar, iaf när det krånglar med kommentarerna. Hoppsan, va många man får helt plötsligt! ^^ Haha, nee de är faktiskt jättetråkigt ju, när man skriver nåt som inte verkar synas.. störande!

Jaja, nu är det dags för mej att bege mej till skolan och ha den berömda redovsiningen. Som sagt, kommer nog bli bra men jag är lite nervös. Ska bli skönt att få det gjort och kul att se va alla andra har tänkt sej! Vi är ju elva grupper och det finns ju hur mycket som helst att göra och hur många sätt som helst att göra det på.. spännande :)

Ha en skön fredag!

Kommentarer
Postat av: Teresia

Haha jaa jag märkte det hörru! Haha tänk vad populär du vart nu hörru;p hela 3 kommentarer från Katte och hela 2 kommentarer från lilla mig;p

Lycka till på redovisningen idag=D

2009-01-09 @ 08:33:10
URL: http://taaz.blogg.se/
Postat av: Mamma

Lycka till på redovisningen. Det kommer gå jättebra. Du är bäst! pok

2009-01-09 @ 09:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0