Kursavslutning

Jaha, då har man avslutat ännu en kurs på Karlstads universitet då, och nu är det bara att invänta nästa som börjar på tisdag. Jag tycker att den kursen vi hade nu var väldigt bra, fast självklart fanns det ju saker som borde ändras (och kanske borde det läggas till lite mer också). Hoppas att nästa blir minst lika bra iaf; matte och svenska i barnens vardag tror jag den heter. Bra koll jag har ;p Har iaf, tack vare Maria, ordnat första kursboken och det känns väldigt bra. Den va typ på 70 sidor och kostade 350 kronor så jag var inte direkt jättesugen på att köpa den heller.. Nu ä det bara de andra 23 000 böckerna kvar på litteraturlistan att fixa så är jag klar för starten på tisdag sen..



Kommentarer
Postat av: Teresia

Ja det är klart jag kan komma på det vettu=)

Hoppas träningarna gick bra!

2009-01-15 @ 22:06:04
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0