Min Spontana Vän Katherine

Gissa vad som hände mej idag när jag precis hade kommit hem från skolan och satte mej tillrätta framför datorn.. jo, visst vettni, min kära vän Katherine skrev och frågade om jag inte ville med på en tur till Rusta och Biltema.. YTTERLIGARE EN SPONTAN-RESA, alltså. Shit, vad händer med oss i gänget kan man undra.. här är vi spontana till både höger och vänster nu förtiden ;D



Ialla fall, det blev en lyckad och givande spontan-resa som resulterade i en vaskrensare och hårsnoddar. Tillsammans blev det 21 kronor, det tyckte jag att jag kunde unna mej såhär på en måndag..

Nu ska jag äta ananas. Färsk ananas är ju riktigt gott faktiskt. Blir att jag äter det i "perioder"; det är inte alltid jag orkar köpa det för det känns som en "krånglig" frukt.. men det är det ju värt för som sagt, gott är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0