Mina Tjejer Är Grymma!

Ååååh, jag har sagt det förut och jag säger det igen. Mina  små tjejer är så otroligt duktiga på handboll så de finns inte i den åldern egentligen! Självklart är det lite min förtjänst eftersom jag är deras tränare, men sen har jag haft sån "tur" också att jag har fått världens goaste och charmigaste tjejer med vinnarskallar större än vad jag nånsin haft. De krigar och kämpar så bra alltså, men så vinner de ju princip alla matcher också ;D Hoppas det fortsätter så! Känner att jag kanske kan ha dem nästa år också, men sen är det verkligen dags att nån mer utbildad och rutinerad tar över dem för dessa tjejer är verkligen ett framtidslöfte!



Och mina stor tjejer vann ju också sin match igår så nu är jag en stolt tränare som är väldigt nöjd med denna helg! Göttans!

Nu ska jag ta tag i disken, det ser lite ut som ett tredje världskrig ute i köket.. Illa. Aja, sen ska det duschas och sen blir det bio igen, denna gång med mamma. Har inte alltför mycket pengar men bio är så mysigt så de är värt det. Och om jag inte har helt fel så ramlar väl CSN-pengarna in på kontot om nån dag.. ;D

Kommentarer
Postat av: E

Åh va kul :)

Hoppas vi kan klämma in en vinst också.. Kram

2009-01-18 @ 18:40:06
URL: http://eeehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0