Politiska Citat

Mange fortsätter att va duktig denna dag genom att sitta och plugga samhäll medan jag dricker vin och tittar på Lets Dance. Till uppgiften behöver han hitta ett citat till "sina elever" som rör politiken. Han hittade massa citat, bland annat

                                           "Politik är som en kvinna. Man lägger ena benet åt vänster,
                                           det andra benet till höger och koncentrerar sig på centerpartiet."


Jag röstade för detta citat, men jag tror Mange kom fram till att det inte passade sej till hans högstadie-elever. Nähepp, skit i´t då.. Lite kul var det iaf tyckte jag ;p



Kommentarer
Postat av: Teresia

Haha ja hade oxå röstat på det citatet, lätt! men då e de mig vi snackar om oxå;p

tack för ikväll, pizzorna var asgoda! hoppas filmen är bra=D

2009-01-17 @ 21:46:15
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0