Räknas Frukost?

Firandet av vår Elin bara fortsätter. Snart vankas det lunch ute och det är helt okej tycker jag eftersom jag inte ätit ute på hela året. Det ni!! Okej, vi stannade på McD efter norrköping och åt "frukost", men det räknas väl inte?! Jag har ju lagat massa mat här på hemmafronten på sistone, bra gjort av mej :) Jag ska verkligen försöka laga mer mat hemma i år och inte hamna ute så ofta, inte för att det alltid behöver bli så onyttigt på restaurang utan för att det verkligen går onödigt mycket pengar.. När man faktiskt har massa mat hemma så är det ju lika bra att försöka sej på att göra maten också.. annars kommer jag ju aldrig lära mej att bli värsta kocken :p

Imorrn är det redovisning, ska bli så skönt att han den gjord! Jag tror den kommer bli ganska bra, men det är ju alltid lite nervöst innan och det kommer bli så gôtt att ha gjort den, så man bara kan lyssna på alla andras och få roliga tips och ideér :) Så imorrn klockan 12.00 så är jag klaaaaar för denna vecka, sen är det bara att lyssna på fler redovisningar på måndag, sen väntar nästa kurs! Och sen är det typ bara C-uppsatsen kvar.. Shit, om ganska precis ett år är jag klar, hur konstigt/skönt/roligt/tråkigt är inte det?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0