Söndagsbloggning

Så var även denna helgen över då, och den har varit riktigt bra. Handbollen gick iförsej inte riktigt så bra som vi förväntat oss att den skulle göra imorse, men annars är jag nöjd. Gårdagens kalas för Elin var jättekul, såklart! Vi hann med både middag, massa spel och lite singstar. Lyckat!

Massa god flygande jacob, tack elin!

Hon är så spexig, den där bruden..

Vi spelade "me vilda gester" och sjöng singstar. Kul!

 Vid halvtvå-snåret var det dags att tänka på refrängen men när jag kom hem kände jag att jag inte alls va trött. Ringde och terroriserade Mange lite först (varför tycker man alltid att man har nåt väldigt viktigt att berätta just då, när man druckit en flaska vin..?) men sen kom jag på den briljanta ideén att ta med mej en ananas och gå ner till Elin på nåt försök till efterfest. Trevligt och givande i ca 10 minuter sen insåg vi båda att det var lika bra att gå och lägga sej. Jag skulle ju faktiskt upp vid sju också ;p


Nu är det dags att sova, skola imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0