Sverige-Sydkorea?!

Hur kunde jag missa att Sverige spelade igår igen.. åååh, hade inte alls koll på det så jag såg ju inte matchen, men hörde att de vann iaf. Tur, tur, tur! Och idag spelar de ju mot Spanien och självklart missar jag detta eftersom vi har träning.. Borde för tusan ställa in träningen för att se matchen tillsammans..! :p Jaja, får hålla mej till onsdag annars för då kan jag se den matchen som spelas då iaf.

Imorgon startar den nya kursen och eftersom inget ringde från jobb så innebär det att jag är ledig idag. Så eftersom CSN-pengarna gick in idag på kontot så blir det nog lunch på stan, gött gött. Fast om man tittar känns det inte så jättelockande att gå på stan, det ser snöigt och jobbigt ut.. men så länge det är såpass kallt så det ligger kvar så ska jag faktiskt försöka att inte klaga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0